کسب درآمد با گوشی + 8 روش ساده کسب درآمد از موبایل

کسب درآمد با گوشی چگونه انجام میشود؟

امروزه بسیاری از جوانان با استفاده از گوشی های هوشمند خود به کسب درآمد می‌پردازند و به دلیل این‌که روش های ساده زیادی برای کسب درآمد با گوشی وجود دارد اکثر جوانان سعی می‌کنند در منزل نشسته و به کسب درآمد بپردازند البته این یک ایده بسیار خوبی برای دانشجویان است که کار کردن در بیرون برای شان دشوارتر است اما در کل همه می‌توانند از این طریق به درآمد خوبی برسند.

در یک تحقیقی که ما در تیم دیجی نیکان انجام دادیم، نتیجه این شده که امروزه اکثر مردم گوشی بدست هستند و تقریباَ در هر جا از آن استفاده میکنند، در مترو، اتوبوس، ماشین، در سفر در خانه و خلاصه گوشی همه جا وجود دارد. من در وسایل حمل و نقل عمومی و در تمام مکان های عمومی دیدم که مردم از گوشی استفاده میکنند.

برخی از جوانان از طریق بازی های اینترنتی و بعضی دیگر هم از طریق ترید و فریلنسری کسب درآمد میکنند. این روش ها هرکدام به نحوی به جوانان امروزی انگیزه میدهد مثل قدیم نیاز به کار حضوری نداشته باشند و بتوانند به استفاده از گوشی خود کسب درآمد داشته باشند.

نتیجه تحقیق ما نشان داد که به دلیل رایج شدن راه های بیشمار کسب درآمد از گوشی، امروزه تبلیغات درون برنامه ای، اس ام اس مارکتینگ و تبلیغات ایمیلی هم خیلی موثر واقع شده است و با استفاده از این روش ها شما میتوانید محصولات خود را به عده زیادی از مردم معرفی کنید چراکه آمارها نشان میدهند امروزه بیش از ۵ میلیارد جمعیت جهان از گوشی استفاده میکنند و حدود ۳ میلیارد نفر به اینترنت دسترسی دارند.

حتی در یک تحقیقی ثابت شد که در ایران در هر خانه ای حداقل یک گوشی و حداکثر چندین گوشی هوشمند وجود دارد که به اینترنتی متصل هستند و از آن استفاده میکنند. بنابراین کسب درآمد از گوشی خیلی موثر است. خب حالا بریم سراغ مطالب اصلی که از جمله پاسخ به سوالات اصلی شما و معرفی راه های کسب درآمد از گوشی میباشد، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

سریع‌ترین راه کسب درآمد با گوشی

فریلنسری یکی از پردرآمدترین منابع کسب درآمد با گوشی است

یکی از سریع‌ترین راه های کسب درآمد با گوشی ترجمه متن است اگر شما با ترجمه کردن متن ها از انگلیسی به فارسی و برعکس از فارسی به انگلیسی آشنایی داشته باشید می‌توانید از آن به عنوان یک منبع کسب درآمد با موبایل استفاده کنید زیرا افراد زیادی هستند که پروژه های ترجمه متون را به فریلنسرها می‌سپارند تا برای شان ترجمه کنند در عین حال‌که این کار برای افراد آشنا به زبان انگلیسی یک کار راحت است منبع درآمد بسیار خوبی نیز می‌باشد، شما نیز می‌توانید با استفاده از مهارت ترجمانی خود به کسب درآمد بپردازید.

ترجمه متن فقط محدود به زبان انگلیسی نیست و بسیاری از زبان های خارجی دیگری نیز وجود دارند که برای انجام دادن آنها پروژه هایی وجود دارد به طور مثال شما می‌توانید پروژه هایی از دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاه به عهده بگیرید که متن های آنها نیاز به ترجمه دارد بنابراین شما جزوه های مدیریتی دانشجویان را در مقابل دریافت هزینه ای برای شان ترجمه می‌کنید و پول خود را دریافت می‌کنید به همین سادگی است، با انجام دادن چند پروژه  می‌توانید در ماه حدود 20 میلیون تومان یا حتی بیشتر از آن درآمد داشته باشید.

برای ترجمه متن ها یک سری اپلیکیشن های ترجمانی رایگانی مثل گوگل ترنسلیت وجود دارند که در پیدا کردن معانی کلمات، ترجمه چند پاراگراف و جملات به شما کمک زیادی می‌کنند و در صورتی‌که شما معنی کلمه ای را به خاطر نداشته باشید می‌توانید از ابزارهای ترجمه متن نیز کمک بگیرید.

آیا کسب درآمد با گوشی حقیقت دارد؟

درآمد با گوشی بسیار راحت است

ممکن است شما تا حالا با درآمد از گوشی آشنایی نداشته باشید و فکر کنید کسب درآمد از گوشی کار راحتی نباشد همین‌طور بسیاری از افراد دیگر نیز مثل شما فکر می‌کنند که درآمد از گوشی آن‌هم در خانه ممکن نیست و برای کسب درآمد باید بیرون بروند و کارهای فیزیکی انجام دهند، در حالی‌که با پیشرفت تکنولوژی اطلاعاتی و ظهور گوشی های هوشمند کسب درآمد بسیار ساده‌تر و راحت‌تر شده است اتفاقاً درآمد های آنلاین بسیار بیشتر از درآمدهایی است که از کار فیزیکی و سخت بدست می‌آید بنابراین شما نیز می‌توانید از گوشی هوشمند خود استفاده مفید کرده و مثل بسیاری از افراد ثروتمند شوید در ادامه مقاله با روند کسب درآمد از گوشی آشنا خواهید شد.

آیا برای شروع کسب درآمد با گوشی نیاز به سرمایه داریم؟

خوشبختانه کسب درآمد از گوشی نیاز به سرمایه هنگفتی ندارد و گاهاً نیاز است اندکی هزینه کنید به‌طور مثال برای شغل عکاسی نیاز است دوربین خوبی خریداری کنید و یا یک سری آموزش هایی خریداری کنید که به شما در حرفه ای شدن کمک کند اما در کل اکثر کسب و کارهایی که با گوشی انجام می شوند رایگان راه‌اندازی شده و نتیجه بسیار خوبی هم دارند، به اینستاگرام فکر کنید که روزانه هزاران نفر در آن تبلیغات منتشر می‌کنند و محصولات برندهای مختلف را به فروش می‌رسانند آنها حتی بدون این‌که بیرون بروند و انرژی خود را صرف کنند، در منزل نشسته و به‌طور میانگین ماهانه 15 – 20 میلیون تومان و حتی بیشتر از آن درآمد کسب می‌کنند در حالی‌که هیچ سرمایه اولیه ای نداشتند.

در ایران هم می‌توانید بدون سرمایه به کسب درآمد بپردازید. به‌طور مثال شما می‌توانید با شرکت در برنامه های پرسشنامه های آنلاین، مشارکت در برنامه های پاداشی، فروش محصولات دیجیتالی مانند نوشتن مقالات و کتاب های الکترونیکی، خدمات ترجمه، طراحی گرافیک و مدیریت شبکه های اجتماعی به کسب بپردازد.

همچنین، می‌توانید با ساخت ویدیوهای آموزشی و یا سرگرم‌کننده و ارائه آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی، کسب درآمد کنید. با توجه به اینکه در ایران، استفاده از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام بسیار شایع است، ارائه محتوای مناسب در این شبکه‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا به درآمد قابل توجهی دست یابید.

8 روش ساده کسب درآمد با گوشی

شروع کسب و کار اینترنتی بسیار راحت تر از آن چیزی است که شما فکرش را می‌کنید، به شما توصیه می کنیم بدون هیچ معطلی حتی همین لحظه شروع کنید به یادگیری یکی از روش های کسب درآمد با گوشی و ثروتمند شوید. ما در ادامه برخی از مهم‌ترین و ساده‌ترین راه های کسب درآمد با گوشی را بیان کردیم.

کسب و کارهای آنلاین از راه دور انجام داده می شوند

1- کسب درآمد از بلاگری

یکی از پرطرفدارترین شغل های اینترنتی امروزی بلاگری است که با استفاده گوشی انجام می‌شود و ثروت زیادی به همراه دارد، بلاگری به این مفهوم است که شما در شبکه های اجتماعی چون اینستاگرام و یوتیوب فعالیت می‌کنید البته بلاگر شدن نیاز به تلاش و تخصص دارد و در ابتدا نیاز است تا نوع فعالیت خود را مشخص کنید آیا قصد دارید یک صفحه اینستاگرام آموزشی داشته باشید یا می خواهید ویدیوهای سرگرم کننده منتشر کنید؟ در یک کانال آموزشی شما می‌توانید یک سری آموزش‌های تخصصی را به اشتراک بگذارید به طور مثال اگر شما متخصص سئو هستید می‌توانید در پیج اینستاگرام خود پست های متنی و ویدیویی منتشر کنید و در مورد سئو آموزش های حرفه ای ارائه دهید.

یکی از جنبه های دیگر بلاگری مدیریت کردن پیج های دیگران است شما می‌توانید روی پیج های دیگران کار کنید و با افزایش فالوورهای پیج ها از صاحبان آنها پول دریافت کنید، البته این نکته را نیز نباید فراموش کنید که آشنایی با ادیت عکس و ویدیو و آشنا بودن با نحوه فعالیت در شبکه های اجتماعی از اساسی‌ترین نیازهای بلاگری است و در صورتی‌که شما این کار را به طور حرفه ای یاد بگیرید و انجام دهید درآمد ماهانه شما تا حدود 180 میلیون تومان نیز افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: 7 شغل اینترنتی پردرآمد در سال 2023

2- کسب درآمد از موبایل با خرید و فروش پیج های اینستاگرام

گوشی بهترین منبع کسب درآمد

شاید باور نکنید اما یکی از بهترین و پولسازترین ایده های کسب و کار اینترنتی در دنیای امروزی خرید و فروش پیج های اینستاگرام است، بسیاری از بلاگر ها چند پیج اینستاگرام را باهم رشد داده و فالوورهای زیادی برای آن پیج ها جذب می‌کنند در نتیجه صفحات پر بازدید اینستاگرام خود را به افرادی که به این پیج ها نیاز دارند می‌فروشند این یک ایده درآمدزایی بسیار عالی است و در عین حال سود دوجانبه دارد زیرا هم فردی که پیج آماده شده را می‌فروشد به پول خوبی دست می‌یابد و هم فردی که مستقیماً یک پیج آماده شده را خریداری می‌کند دیگر نیازی نیست به دنبال افزایش فالوور برود و ماه ها زمان خود را صرف جذب مشتری کند زیرا می‌تواند از طریق همین پیج آماده شده به فروش محصول و افزایش درآمد بپردازد.

یکی از ایده های دیگری که در این روش کسب درآمد با گوشی وجود دارد این است که شما یک وبسایت برای خرید و فروش پیج های اینستاگرام داشته باشید و از طریق آن پیج های آماده شده را به فروش برسانید.

3- کسب درآمد با گوشی از طریق فریلنسری

به جرأت می‌توانیم بگوییم که یکی از ساده‌ترین راه های کسب درآمد از موبایل فریلنسری است، فریلنسر کسی است که به صورت آزاد کار می‌کند و در هیچ سازمانی استخدام نیست بلکه کارهای دیگران را به صورت پروژه ای انجام می‌دهد و در مقابل انجام دادن هر پروژه پول دریافت می‌کند. فریلنسر ها معمولاً در یک سری از وبسایت های کاریابی ثبت نام می‌کنند و با ارتباط برقرار کردن با مشتریان خود پروژه های آنها را به صورت دورکاری انجام می‌دهند. شرکت ها، فروشندگان و صاحبان کسب و کارهای زیادی هستند که وقت کافی برای انجام کارهای اینترنتی ندارند، بنابراین پروژه های خود را به فریلنسر ها می‌سپارند تا انجام دهند. فریلنسرها معمولاً خدمات طراحی سایت، سئو، تولید محتوا، تایپ و دیگر خدمات کامپیوتری را انجام می‌دهند.
آیا مهارت طراحی سایت دارید؟ همین حالا بسیاری از افراد قصد راه‌اندازی وبسایت و فروشگاه آنلاین دارند که شما می‌توانید از طریق وبسایت ها یا اپلیکیشن های کاریابی با آنها تماس بگیرید و پروژه های آنها را انجام دهید.

در صورتی‌که شما به کامپیوتر دسترسی ندارید می‌توانید برخی از پروژ هایی مثل تایپ را با گوشی همراه خود انجام دهید، چون برای انجام این کار نیازی به کامپیوتر نیست.

مطالعه کنید: راهنمای جامع محتوا نویسی

4- فروش دوره آموزشی یکی از بهترین راه های کسب درآمد از موبایل

بلاگر شوید تا درآمد داشته باشید

اگر شما تخصص خاصی دارید و یا در رشته خاصی مثل علوم فیزیک، ریاضی، زبان های خارجی، مهارت های کامپیوتری و دیگر موضوعات حرفه ای باشید می‌توانید دوره آموزشی ضبط کرده و در صفحه وبلاگ یا اینستاگرام خود معرفی کنید و دوره خود را به متقاضیان و خریداران بفروشید به این ترتیب که شما پس از معرفی بسته آموزشی از طریق اینستاگرام می‌توانید بسته را در فایل مشخصی برای مشتریان بفرستید و یا اگر وبلاگ/وبسایتی داشته باشید بسته آموزشی را روی آن آپلود کنید تا مشتریان پس از انجام سفارش بتوانند دانلود کنند، این کار درآمد بسیار خوبی دارد فرض کنید شما یک بسته ویدیوی آموزشی در مورد سئو آماده کرده و قیمت این بسته آموزشی را 2 میلیون تومان تعیین می‌کنید بالفرض اگر طی یک‌ماه 50 نفر بسته آموزشی 2 میلیونی شما را خریداری کنند شما حدود 100 میلیون تومان درآمد خواهید داشت.

5- کسب درآمد با گوشی از طریق همکاری در فروش (افیلیت مارکتینگ)

آیا فروشنده خوبی هستید و توانایی فروش محصولات دیگران را دارید؟ اگر شما مهارت فروشندگی خوبی داشته باشید می‌توانید در فروش محصولات یک فروشگاه همکاری داشته باشید و در ازای هر فروش یک سود خاصی دریافت کنید می‌گویید چگونه؟ یک پیج فروشگاهی راه‌اندازی کنید و فروش محصولات یک فروشگاه را بر عهده بگیرید و در توافق با صاحب فروشگاه مورد نظر درصدی از سود فروش را برای خود کسب کنید.

این یکی از بهترین روش های کسب درآمد با گوشی است و در صورتیکه شما یک افیلیت مارکتر حرفه ای باشید، میتوانید با چندین برند مختلف کار کرده و چندین منبع درآمد داشته باشید.

به طور مثال با یک فروشگاه لباس زنانه قرارداد ببندید که با منتشر کردن عکس و مشخصات محصولات، فروشات آن فروشگاه را چند برابر افزایش خواهید داد به طوری‌که با راه‌اندازی یک پیج اینترنتی هر روز پست های تبلیغاتی عکس ها و توضیحات محصولات را در پیج اینستاگرام منتشر کرده و فالوور جذب کنید تا مخاطبان با دیدن تبلیغات محصولات به فروشگاه مراجعه کرده و محصولات را خریداری کنند در نتیجه بخشی از سود فروش به شما تعلق خواهد گرفت که بصورت تقریبی می‌توانید حدود 20 تا 200 میلیون تومان در ماه درآمد داشته باشید.

6- کسب درآمد از بازی های موبایل

عکس انیمیشنی گروهی از افراد با گوشی در دست

یکی از جذاب‌ترین راه های کسب درآمد با گوشی انجام بازی های پرطرفدار و فیلم گرفتن از آنهاست، امروزه بازی های زیادی چون Splinter lands, Delta Time, Crazy king و دیگر بازی های اندرویدی و آیفونی هستند که با انجام دادن آنها توکن دریافت می‌کنید سپس می‌توانید توکن ها را بفروشید و پول دریافت کنید.

در صورتی‌که شما یک بازی پر‌طرفدار را به‌طور حرفه‌ای اجرا کنید و از اجرای بازی خود فیلم بگیرید می‌توانید ویدیوی مورد نظر را در کانال یوتیوب خود منتشر کنید پس از این‌که چند ویدیوی جذاب منتشر کنید تعداد فالوورهای یوتیوب شما افزایش می‌یابد.

قانون درآمد از یوتیوب به‌طوری است که صفحه یوتیوب شما باید حداقل در طی یکسال هزار بازدید دریافت کند و 4 هزار دقیقه ویدیو منتشر کرده باشید تا بتوانید حساب گوگل ادسنس خود را فعال کرده و از یوتیوب پول دریافت کنید البته فعال کردن حساب گوگل ادسنس در کشور ایران ممکن نیست و شما باید در هماهنگی با شرکت ها یا یکی از دوستان خود در کشورهای دیگر حساب ادسنس خود را راه اندازی کنید در نتیجه با منتشر کردن چند ویدیوی جذاب از بازی های خود به درآمد خوبی می‌رسید!

برخی از گیمرهای حرفه‌ای ضمن سرگرمی خود ماهانه حدود 9 تا 10 میلیون تومان نیز درآمد دارند

بیشتر بدانید: یوتیوب چیست و چرا مردم از یوتیوب استفاده می‌کنند؟

7- کسب درآمد با گوشی از شبکه تلگرام

تولید محتوا با گوشی از بهترین منابع کسب درآمد

شبکه اجتماعی تلگرام مثل شبکه های دیگری چون اینستاگرام، یوتیوب و فیسبوک یکی از پرکاربردترین شبکه ها است که امروزه افراد زیادی از طریق آن درآمدزایی می‌کنند و مزیت این شبکه اجتماعی در این است که شما برای مدیریت یک کانال تلگرامی نیاز به کامپیوتر و تجهیزات دیگر ندارید زیرا این برنامه به راحتی از طریق گوشی همراه استفاده می‌شود و اکثر کاربران آن از طریق گوشی وارد آن می‌شوند.

در صورتی‌که شما بتوانید یک کانال تلگرامی برای خود راه‌اندازی کنید و فالوورهای خود را افزایش دهید در نتیجه می‌توانید از طریق آن محصولات خود را بفروشید یا تبلیغات برند ها را در کانال خود منتشر کنید و در ازای هر فروش پول دریافت کنید در ضمن در تلگرام شما می‌توانید مدیریت کانال های برند ها و افراد دیگر را بر عهده بگیرید به این ترتیب که تعداد فالوورهای آنها را افزایش دهید و از صاحب کانال پول دریافت کنید البته راه های بسیاری برای کسب درآمد از تلگرام وجود دارد به طور مثال فروش محصولات دیگران، فروش محصولات خودتان، افزایش فالوورهای دیگران و دیگر خدمات که هر کدام به نوعی منبع درآمد هستند.

8- فروش اجناس دست دوم از طریق گوشی همراه

کسب درآمد اینترنتی از طریق همکاری در فروش

فروش اجناس دست دوم یکی از بهترین ایده های کسب درآمد با گوشی همراه است که بسیاری از افراد امروزه از طریق آن به کسب درآمد می‌پردازند، برخی از افراد گوشی های دست دوم، کامپیوتر های دست دوم، لوازم خانه دست دوم و برخی از اجناس دیگر را با استفاده از یکسری اپلیکیشن هایی به فروش می‌رسانند در صورتی‌که شما هم اجناس دست دومی برای فروش دارید می‌توانید در یکی از وبسایت ها یا برنامه هایی که مخصوص فروش اجناس دست دوم است از طریق گوشی همراه خود بفروشید و کسب درآمد کنید.

جوانان خلاق بسیاری هستند که از گوشی کسب درآمد میکنند، شما هم میتوانید!

کلام نهایی

از آنجایی‌که روش های بسیار ساده و راحتی برای کسب درآمد با گوشی وجود دارد اکثر مخاطبان به جای انجام کارهای فیزیکی به کارهای اینترنتی و راحت روی آورده اند. بنابر درخواست کاربران عزیز ما در این مقاله 8 روش اساسی کسب درآمد از موبایل را ذکر کردیم، امیدواریم شما عزیزان بتوانید با استفاده از اطلاعات این مقاله یک کسب و کار خوبی برای خود راه‌اندازی کرده و ثروتمند شوید.

اشتراک گذاری:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

لینک های پیشنهادی از سراسر وب

خرید انواع قهوه

موفقیت و روانشناسی

محبوبترین

سهراب رستمی

سهراب رستمی

من سهراب رستمی هستم، یکی از بنیانگذاران دیجی نیکان... چندسالی است عشق وعلاقه به نویسندگی مرا وادار به تولید محتوای نوشتاری و ویدیویی کرده است، عاشق نوشتن هستم و دوست دارم همیشه با صبر، استقامت و تلاش در کنار همکاران بی نظیرم در دیجی نیکان، در خدمت شما عزیزان باشم. به امید پیروزی، آزادی و موفقیت
2 پاسخ
  1. امیر حدید
    امیر حدید گفته:

    کسب درآمد با گوشی خیلی راحته، اینو وقتی فهیدم که توی شبکه های اجتماعی فعالیت کردم… مقاله خیلی عالی بود مچکرم.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در مسیر...

پست های مرتبط